sov middag

hejsan, i dag sov jag från 4 till halv 7. det var verkligen hur skönt som helst, men jag borde inte gjort det.
eftersom jag har så mycket att plugga på, jag orkar inte lägga ner tid på skolan.
det suger verkligen!
men dagen i dag har verkligen varit jätte rolig!
bara att jag stör mig på honom haha.
vi har ju varit på friends, och nu inser jag hur mycket jag verkligen saknar underbara klass 7 på rådmansö skola.
de är verkligen otroligt, jag har aldrig haft en så bra klass förut, men jag få skylla mig själv.
jag vet inte om det blir någon bio i morgon, men en sak är säkert, och det är att Matilda ska sova här.
hur mysigt som helst, men nu ska jag ta tag i läxorna, och tagga till klockan 8 för då är det robinson !
hörs säkert i kväll, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kol

2010-11-11 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0