friends

hejsan, i morgon ska inte jag gå i skolan.
eller jo, men jag Filip Johan H Johanna och jag ska friends eftersom vi är så snälla.
alla utom jag dåra, haha jag förstår faktiskt inte hur dom i klassen kunde rösta fram mig?
Men glad blir man så klart :)

På fredag ska ja Lina & My på bio ! Men Lilly och jag sa betala för My, hon hade inte råd, men den skiten ska med ! :D
Svin dyrt, med det får jag leva med ! ;)
Ää, har inget mer att skriva, ska nog lägga mig och läsa Kemi i kväll.
Har prov om en vecka.. inte kul.

Mitt uppbehåll blev inte så långt ;)
haha.. jag vill också ha :) på min blogg..
hmm , ska nog fixa det någon dag, när jag orkar.

min dator har spruckit. inte bra. sen har den typ frätit upp? och är as repig.
fan, jag skulle varit rädd om den ! faktiskt lite deprimerad..

As synd om Juli som inte kan följa med på fredag..
känner mig faktiskt riktigt dum nu.. vet själv hur ledsen man skulle bli ..
Ska prata med Lina om hur vi ska göra..

Aja, nu har jag faktiskt inget mer att skriva.





PUSS ! ♥



you know that I love you, more than words can describe.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0