ännu en copy cat på lina

Ser ni min super gullia klocka längst upp i meny? :D härmade LinaPinaFinaStina.blogg.se igen.

Har precis läst klart min bok, & lite kemi har jag fått gjord, men inte är det mycket. Hej IG.

Spänning=U
Ström=I
Resistans=R

resistans= Spänning
...................Ström
R = U
......I

mm, så lätt var det.

Sen kan du säga det till mig privat vad du tycker i stället för att skriva ut de så alla kan se?
blir sjukt irriterad.

& i morgon fyller världens mest underbara vän år, ingen är så bra som du. 
Du & jag, genom allt. Jag säger det inte ofta nog, men jag älskar dig, om
du inte mår bra, så gör inte jag det.
Alla skulle ha en vän som du, & jag är så lyckligt lottad att jag har dig, som
bästa vän. Jag förstår om nu är trött på att alltid vara nummer 2.
Men jag lovar, jag ska bättra mig. Men Frida Gustafsson i mina ögon är du
och har alltid varit nummer 1.
Bästa vän, du och jag från vaggan till graven.



Grattis förskott, I HEART YOU ♥



Men nu ni, nu ska jag pressa bloggar. 
Sen sova om det går.
Och i morgon är det en hemsk skola
som väntar.
Och jag har tappat min skåp nyckel.
Eller två, jag är inte säker.
Det är inte okej, svin dyrt.
Efter skolan ska jag träna ungarna.
Sen simma själv, det är en plåga.
Men jag får inte bli fet, vilket jag
kommer bli om jag inte simmar,
och det vill jag verkligen inte.
Och jag ser inte fram i mot något
av det här, men sen vid nio kommer
Julia & det är det som lyser upp
hela min dag. Sen så ska Frida få
värstamegabamsekramen !
Och sin dunderbra present !

Hej då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0